Невинність

Слава Ісусу Христу! Для мене є великою честю бути Вашим духівником. Це також є величезною радістю і одночасно відповідальністю. Відчуваю повсякчас тягар цієї відповідальності. Знаю, що «риба гниє з голови» і що Ви, яких Бог мені доручив, є для Господа безцінними. Не можна втратити ані однієї душі, за яку Христос віддав своє життя.

З цією батьківською турботою цього разу хочу (нагадати) звернути нашу увагу на дар дівицтва або невинності або чистоти. Ми отримуємо його підчас Святої Тайни Хрещення. Видимим знаком невинності є свята крижма та свічка, які отримує хрещеник (-ця) від священика, який говорить до нього (неї): «... щоб коли прийде Господь, ти міг (могла) чистим (чистою) вийти на зустріч Йому зі всіма святими і війти безборонно в палац небесної слави Його, і царювати з Ним безконечні віки. Амінь.» Чистота є благодаттю Божою, а одночасно чеснотою, яку потрібно здобувати і над якою необхідно працювати.

Життя у чистоті означає такий стан людини, коли в ній духовне і тілесне перебувають у гармонії, єдності. Така людина внутрішньо не є розбитою, бо в ній тілесні пристрасті і пожадання підпорядковані розумові. На зовні чистота (цнотливість) виражається у Божому відношенню до ближніх: не предметне а особове. Тоді дивимося на іншу людину не через призму її тіла або з огляду на користь, яку може нам принести (нас задовольнити), але як на повноцінну, гідну особу. Це найкраще виражається у дружбі з іншою особою, тієї самої чи відмінної статі. Як Христос обрав нас за своїх друзів, так і я відношуся до ближніх як до своїх друзів.

Для богопосвячених осіб чистота є обітом, який виражається не просто у відмові від подружнього життя, але у посвяті свого життя, своєї статевості, тобто себе я особи, - Богові. Монах або монахиня завдяки аскезі та молитві стають духовними особами, де дух панує над тілом (любов до себе), а потім це виражається у житті у спільноті, де через дружбу люблять ближнього. «Люби ближнього свого, як себе самого». Звичайно, що все це випливає з: «Люби Господа Бога свого усім своєї серцем, усією душею своєю».

Подібно є з передшлюбною чистотою. Вона не є просто відсутністю статевих відносин. Хлопець і дівчина найперше приймаючи себе як повноцінну особу, свою статевість як Божий дар, вчаться любити один одного через дружбу, як передбачає відсутність примусу, ґвалту, використання, але свободу, гідність і повагу до іншого. Хоча у світі дівицтво вважається як якийсь брак, непотріб, якого потрібно позбутися якнайшвидше, насправді воно є вираженням справжньої любові до Бога, себе і ближнього. Тому, необхідно казати «ні» дошлюбним відносинам, які не є проявом любові, але проявом нечистоти. Вони руйнують справжню любов.

У шлюбі не зникає духовний обов'язок життя у чистоті. Хоча статеві відносини саме в шлюбі є проявом любові і засобом до осягнення святості, проте чистота гарантує збереження спільноти подружжя, вірності і любові у ньому. Коли священик одягає підчас шлюбу хустину на голову молодої, то молиться, щоб вона «в чеснотах і невинності себе зберігала разом зі своїм чоловіком». А ще раніше молиться: «покажи чесним їх подружжя, збережи не оскверненим їх ложе, зволь, щоб їх співжиття було непорочне». Прекрасно виражається це у молитві Товії та Сари у першу шлюбну ніч (Книга Товита 8, 4-8).

Катехизм Католицької Церкви у пункті 2340 пропонує такі засоби, щоб бути вірним обітницям Хрещення і щоб протистояти спокусам: «самопізнання, практикування аскези відповідно до власних обставин, послух Божим заповідям, вправляння у моральних чеснотах і вірність молитві». А також ми маємо у Святій Тайні Сповіді прекрасну можливість очищати свою душу від всякої нечистоти. Бог у ній повертає чистоту тим, хто її втратив, змарнував.

Як звіщає Книга Одкровення (21,27) - до Нового Єрусалиму не ввійде нічого нечистого і хто чинить мерзоту і лжу, але тільки ті, що записані в книзі життя в Агнця. Для ваших роздумів пропоную цей фрагмент з Одкровення: «Один із старших промовив до мене: «Ці одягнені в одежі білі, хто вони і звідки прийшли?». Я ж мовив до нього: «Владико мій, ти знаєш.» А він оповів мені: «Це ті, що прийшли від горя великого, і обмили одежі свої, і вибілили їх у крові Агнця. Тому вони перебувають перед престолом Бога і служать йому день і ніч у храмі його; і той, хто сидить на престолі, поселиться над ними. Ні голоду, ні спраги не матимуть уже більше, і не палитиме їх ні сонце, ні жадна спека, бо Агнець, що на середині престола, пастиме їх і водитиме їх на живі джерела вод, і витре Бог усяку сльозу з очей їхніх» (7, 13-17)

levitra schweiz precio viagra receta cialis farmacia on line price of acrobat x suite where can you buy code for snow leopard download buy photoshop cs purchase adobe acrobat reader best price windows 7 full version buy rosetta stone german cheap
levitra duration of action order viagra online canada viagra india online
cialis pharmacy online 
generic cialis soft tabs 
generic viagra sildenafil citrate 
viagra patent expiration australia 
viagra super active australia 
can i buy kamagra in australia